POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 15 )

Daniela - Reghina 9

SUNT TRESTIE FRÂNTĂ

Trestie 3 de Daniela Reghina  Onu

Sunt trestie frântă.
Tulpina fluidă mi-e plină
de noduri .
Nu mă mai frânge
încă o dată , Doamne !
Mi-ajunge o singură mare frângere ,
din care să renasc,
lujer înnoit şi  sfinţit
în Crângul Tău  pârguit ,
pentru Marele Seceriş.

Sunt muc firav,
abia pâlpâire.
Mi-e arderea  mistuire
de mine.
Nu mă mai stinge , Doamne !
Mi-ajunge o singură mare stingere ,
din care să renasc,
flacără pură , viind
în Focul sacru
de pe Altarul Tău mare.

Sunt trestie ,
Sunt flacără , Doamne !
Nu mă mai frânge,
nu mă mai stinge !
A fost de-ajuns
o singură dată.
Şi nu voi mai fi  aceeaşi,
niciodată.

( Bucureşti , Ianuarie – 2010 ; din volumul Paşi printre pietrele Sionului )

 HEI…

de Daniela Reghina Onu

Hei, nu pari deloc
ceea ce vrei să fii,
Moarte!
Nu mă mai tulburi.
Victoria ta prematură,
un succes nemeritat,
s-a spulberat
ca un vis scăpat
de sub pleoapa aţipită,
pe înserat.

Moartea ridiculizata
Hei, oricum ţi-a fost strivită puterea,
de răni, piroane şi spini.
Cineva ţi-a pus
căluşul în gură
când a strigat: “S-a isprăvit!”
Pe când tu, ca o zăludă,
te zbăteai furibundă
să-I spui că L-ai biruit.

Hei, te-ai înşelat amarnic!
Şi-atunci…
Şi-acum…
Fii rezonabilă, şi pleacă!
Ţi-am şters iremediabil semitonul
din Epilogul celui din urmă Vals.

( Bucureşti, Octombrie – 2011 ; din volumul Paşi printre pietrele Sionului  )

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 15 )

  1. Multumim pentru frumoasele versuri !

  2. Adrian Boluda zice:

    Încântătoare poezii! Mai ales prima, în care mă văd şi pe mine…Sărut mâinile, distinsă Doamnă.

  3. Cristina Sitaru – Stoian zice:

    Sensibile versuri, iubită Otniela! Să-ţi fie binecuvântată harfa pe mai departe!

  4. Matei - Claudiu Arghire zice:

    Amin, mai ales pentru mesajul poeziei HEI! Dumnezeu vă binecuvânte darul, Otniela!

  5. Teodora zice:

    Minunate versuri scrise din adâncul unei inimi sensibile. Să fiţi binecuvântată!

  6. Bertolino zice:

    Ce frumos!! ce sensibil!! Arta, intr/un cuvint!

  7. Ibănescu Rodica Alice zice:

    Şalom Otniela. Mă regăsesc şi eu în versurile tale sensibile. Fii binecuvântată!

  8. gabriela zice:

    Ce frumoase versuri! deci sa inteleg ca Otniela este de fapt si de drept autoarea poeziilor?

  9. Cezar 100 zice:

    Sărut mâinile distinsă Doamnă Otniela. Ca de obicei ne duceţi într-o lume spirituală mul mai frumoasă decât cea reală, prin poezia D-stră. Minunate versuri!
    Eu sunt inginer, dar poezia este unul dintre marile hobbyuri. Citesc multă poezie şi astăzi când sunt aproape de pensie. Unde putem găsi volumele D-stră?

  10. bella zice:

    Ce versuri maiastre! foarte frumos! ce sensibila autoare!

  11. Va multumesc, Prieteni! Fiti binecuvantati din Sionul lui Adonai!

Lasă un răspuns

