Israelul şi Biserica în Lumina Bibliei – ( 12 )

Evrei la Zidul Plangerii 2In textul din Ezechiel 37 : 27 – 28 , citim : ” Locuinta mea va fi intre ei. Eu voi fi Dumnezeul lor si ei vor fi poporul Meu. Si neamurile vor sti ca Eu sunt Domnul, care -l sfinteste pe Israel, cand Locasul Meu cel Sfant va fi pentru totdeauna in mijlocul lor.” Bibliile de studiu dau ca referinta pentru acest pasaj textul din Apocalipsa 21 : 3-4 . ” Am auzit un glas tare care iesea din scaunul de domnie si zicea.  Iata cortul lui Dumnezeu cu oamenii ! El va locui cu ei si ei vor fi poporul Lui si Dumnezeu Insusi va fi cu ei. El va fi Dumnezeul lor. El va sterge orice lacrima din ochii lor si moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tanguire , nici tipat , nici durere, pentru ca lucrurile dintai au trecut. „
Asa cum credem ca Dumnezeu va locui intr-o zi ” in mijlocul poporului Sau” , tot asa, cu ajutorul capitolelor studiate din Ezechiel,  intelegem ca lucrul acesta se va implini concret in Israel. Acest adevar nu poate fi spiritualizat in niciun fel si am face bine ca de astazi sa ne pregatim pentru un asemenea viitor, oricat de sumbra ar fi perspectiva aceasta.  Atunci cand Noul Ierusalim va cobori din cer ( v. Apoc. 21 : 10 ), pe cele douasprezece porti de pietre pretioase , vor fi scrise numele celor douasprezece semintii ale Israelului. Viitorul acestui popor este asadar in stransa legatura cu viitorul Bisericii.
Se vor bucura fratii nostri crestini sa gaseasca acolo numele celor douasprezece semintii,  sau gandul acesta mai degraba ii  infurie ? Ar trebui sa se  intrebe fiecare cu sinceritate cat de autentica este relatia lui / ei  cu Biblia si cu Domnul nostru Isus Christos – Yeshua Ha Mashiach,  care mai este numit si  Izbavitorul Sionului ( Romani 11 : 26 ). ( Mai departe, AICI )

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Studii biblice, Teologie si Spiritualitate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Israelul şi Biserica în Lumina Bibliei – ( 12 )

  1. Arlette Serban zice:

    Eu una stiu ca iubesc Israelul si respect acest popor caruia ii doresc multa binecuvintare. Dumnezeu sa -i binecuvinte mai ales pe evreii mesianici! Shalom.

  2. Marian Chioveanu zice:

    Amin, f. bune explicatii! Adonay sa va binecuvinte, shallom.

  3. Calvin zice:

    Şi eu respect acest popor şi mă rog pentru salvarea lui.Şalom cu binecuvântări!

  4. Ma bucur, Prieteni, pentru ca Dvs iubiti ceea ce ADONAI – ELOHIM a ales demult sa iubeasca. Sunt sigura ca Voia Lui va ofera adevarata pace. SARBATORI BINECUVANTATE!

Lasă un răspuns

