Tu unde eşti ? – ( 2 )

Amestecul dintre felurite filosofii , ideologii politice sau stiintifice si o religiozitate pur omeneasca – iata marca spirituala a zilelor noastre. Se vorbeste tot mai mult despre eliberare , despre faptul ca prin exercitii serioase de respiratie , flagelari ale trupului si repetare de mantre vom reusi , in sfarsit , sa eliberam dumnezeul din noi. 
O alta idee intens propovaduita in zilele noastre este ” Paradisul de pamant „, lozinca ecologistilor , a rationalistilor si a comunistilor. Omul este nobil si bun – sustin masonii , umanistii si ateii luminati. De cealalta parte, ecumenicii sustin ca de fapt toti credem in acelasi Dumnezeu, dar in forme si manifestari diferite ale individualitatii extazului mistic. Miscarea ” New Age” anunta o epoca diferita in istoria omenirii, iar toleranta absoluta este demonstrata in cadrul defilarilor stridente si lipsite de rusine ale minoritatilor sexuale. ( Mai departe, AICI )

About otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Dezbateri, Teologie si Spiritualitate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tu unde eşti ? – ( 2 )

  1. un ucenic spune:

    aleluiah sora Otniela! slava lui Adonay pentru acest articol care ii trezeste pe copiii Domnului!

  2. Iosif Joseph spune:

    Shalom. Eu unul vreau sa fiu de partea Domnului Ieshua pina la capatul vietii mele. Doresc la toti vizitatorii acestui blog acelasi lucru.

  3. Ibănescu Rodica Alice spune:

    Şalom Otniela! Şi eu vrea să stau pe singura Stâncă. Este Domnul Isus Mesia, Stânca veacurilor!

  4. Calvin spune:

    Stimată doamnă, vă admir tenacitatea credinţei şi a pasiunii pentru Dumnezeul lui Avraam. Dar de ce ţineţi să deţineţi toate răspunsurile?

    • Stimate Calvin, eu nu tin nimic! Raspunsurile sunt ale lui ADONAI. Sunt sigura ca Spiritul Sfant lucreaza si convinge intotdeauna. Eu sunt doar o unealta ( un ” rob netrebnic” ) care nu face decat ceea ce este datoare sa faca. Evident, nu sunt raspunzatoare de subiectivitatea receptarii mele. Aveti dreptul sa ma percepeti cum doriti, eu insa imi cunosc bine identitatea mea in MESIA.
      Sa fiti binecuvantat din Sion!

  5. Iosif Joseph spune:

    Datorita acestor religii pagane se intimpla lucrurile cele mai oribile…Poporul piere din lipsa cunostintei adevarului.

  6. Multumiri pentru participare, Prieteni! Bunatatea lui ADONAI sa va insoteasca zilnic! Shalom U’ vracha!

Lasă un răspuns

