POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 14 )


NU SUNT

            de Daniela Reghina Onu

Nu sunt o moleculă confuză,
rătăcită în Marele  Univers.
Sunt o entitate
a cărei Suflare
vine să mai închine,
încă un vers,
Marelui Arhitect.
Mi-am lustruit lira,
mi-am ascuţit peniţa,
să cânte  şi să  scrie
şi  ziua,
şi noaptea ,
şi seara ,
şi dimineaţa.
Până când Pământul ,
în această dezmierdare,
m-a rugat frumos,
să mai stau pe jos.
Cam o săptamână, cu lira în mână.
Până va veni Maschiach,
să –mi descuie `Mpărăţia.

( Bucureşti , Februarie  – 2012 ; din volumul Paşi printre pietrele Sionului)

RUGĂCIUNE

            de Daniela Reghina Onu

Primeşte-mi, YAHWEH, darul la altar,
cu îndurare şi milă.
Eu ştiu că e sărac, nelegănat,
însă Părinte, truda nu mi-a fost puţină.

M-am zbătut de cu zori pe-nserat
cât e ziua de lungă,
să-Ţi înalţ slaba mea adorare
dintr-o inima mică, de frică,
să nu-Ţi pun pe altar vanitate.

Primeşte-mi, Doamne, jertfa la altar!
Un pumn de cântece – adunate,
de pe corzile unei harfe răsfrânte,
care plânge străină, departe…

(Bucureşti, Ianuarie-2012; din volumul Paşi printre pietrele Sionului)

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 14 )

  1. Dan Konner zice:

    draga Ahot , Adonay Domnul si Dumnezeul nostru sa -ti binecuvinte versurile si sa te inspire mai departe. Te imbratisam si ne rugam ptr tine. La multi ani cu Regele nostru! cu iubire frateasca Sacha si Dan Konner

  2. Teodora zice:

    Blogul acesta este o oază pt mine. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pt tot ce scrieţi. Poeziile sunt atât de sensibile şi spirituale. Un popas frumos într-o lume din ce mai frământată. Mulţumesc dragă Otniela, fiică a lui Avraam, Isac şi Iacov.

  3. Marian Chioveanu zice:

    Va multumim draga Otniela pentru frumoasele versuri. Ele ne fac viata mai frumoasa.
    Adonay sa va fie sprijinul dvs si turnul de refugiu in fiecare zi. Binecuvintat fie Israelul Domnului! Shalom – cu drag pentru toti evreii mesianici, Lenush si Marian

  4. ducamarian zice:

    La multi ani, la multe versuri!

  5. Calvin zice:

    Minunate versuri! Dumnezeu să vă inspire şi să vă hăruiască în continuare. Şalom.

    • Calvin zice:

      Otniela sper să nu par un ciudat, dar vreau să vă pun o întrebare. Dv. sunteţi sionistă ?

      • DA! Vi se pare anormal ? Un evreu mesianic trebuie sa iubeasca pamantul Tarii Sfinte. Dar pamantul, tara si Israelul, ca intreg, sunt si ale crestinilor, ramuri altoite in vechiul copac ( Romani 11: 11-24). Deci, si crestinii au datoria sa respecte si sa iubeasca palma aceea de pamant. Iar in acest caz a fi sionist este o datorie de onoare fata de MANTUIREA descoperita in Yeshua Ha Mashiach, Domnul si Mantuitorul nostru, al tuturora. Sionismul nu trebuie sa aiba nicio urma de semantica negativa pentru urmasii lui Mesia. Noi trebuie sa ne insusim mentalitatea Bibliei, a Imparatiei. ADONAI sa ne ajute pe toti! Amin!

  6. un ucenic zice:

    foarte frumos,sensibilitate si inteligenta asa cum ne-ati obisnuit Otniela. Adonay fie marit pt toti copiii Lui!

  7. Cristina Sitaru – Stoian zice:

    Iubită Otniela, îmi plac mult versurile tale pentru că ele vibrează de o sensibilitate aparte, înnăscută aş zice eu. Domnul Mesia să-ţi păstreze trează urechea să Îi auzi şoaptele şi poveţele. Să auzi cântările îngerilor şi ale celor răscumpăraţi.
    Tu eşti o binecuvântare pentru noi, pentru toată biserica Lui răscumpărată. Deşi scrii o poezie mesianică, limbajul tău liric se adresează sufletului creştin în general şi îi întoarce faţa spre rădăcina iudaică. Şalom în har şi La mulţi ani! Cu drag – Cristina, colega ta de breaslă

  8. Bogdan zice:

    Sărut mâinile.foarte frumos, adevărate superbităţi!

  9. simina zice:

    Foarte frumos! Domnul Isus să fie slăvit pentru toţi cântăreţii Lui. ( psalmul 45 )

  10. Petrescu Jasmin zice:

    Stimată doamnă,
    Astăzi am intrat pentru prima oară pe site-ul Dumneavoastră.
    Mi-au plăcut foarte mult articolele scrise, dar în mod deosebit, versurile.

    Petrescu

  11. Va multumesc, Prieteni! V-ati luat o masura din timpul Dvs pretios pentru a-mi citi versurile…! Va multumesc pentru toate cuvintele frumoase care ma onoreaza, si ma bucura. ADONAI sa va binecuvinteze din Sion! Baruch Hashem!

Lasă un răspuns

