Ce este Shavuot-ul pentru evreii mesianici ?

Iata trei exemple concrete  pentru cei care stiu mai putin despre rolul central al Fiului lui ADONAI, YESHUA  Ben David , Ben YHWH,  in celebrarea Sarbatorilor Sale ( Vaikra 23) :

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Cultura si civilizatie iudaica, Studii biblice, Teologie si Spiritualitate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ce este Shavuot-ul pentru evreii mesianici ?

  1. Calvin zice:

    Sărut mâinile doamnă. Eu sunt creştin neoprotestant. Care credeţi că ar fi importanţa acestor sarbători din VT pentru mine? Credeţi că ar trebui să le ţin ? Dacă nu sunt evreu de ce trebuie să mă întorc la Lege? Mulţumesc anticipativ ptr răspuns.

    • un ucenic zice:

      calvin, de ce sa nu tineti sarbatorile din Levitic 23 ? ce e mai corect dupa Scriptura, craciunul cu mos craciun sau sukkotul ? pastele cu pasca si cozonac sau pesahul ?
      dvs va poticniti in ce este scris , sau in ce nu este scris si fabricat de oameni?

      • Calvin zice:

        Regret, domnu’ un ucenic daca v-am indispus. Dar ce să fac dacă biserica mea are Crăciun şi Florii. Dacă a dv nu are, atunci sunteţi mai aproape de Scriptură decât sunt eu. Ferice de dv.

      • un ucenic zice:

        nu biserica mea mesianica nu are aceste sarbatori, draga frate Calvin. le are in schimb pe acelea din cartea Levitic. eu vreau sa fiu scriptural si sa celebrez ce imi cere Cuvintul lui Dumnezeu.

  2. Teodora zice:

    Eu iubesc poporul Israel si astept ca Domnul Dumnezeu sa-si implineasca toate promisiunile Lui profetice despre tara sfinta. As avea o intrebare Otniela. Shavuot este totuna cu Rusaliile ?
    Dumnezeu va binecuvinte.Shalom.

  3. Ibănescu Rodica Alice zice:

    Vă mulţumesc ptr aceste informaţii Otniela!! Am urmărit cu atenţie primele două filmuleţe. Urmează şi al treilea…Din câte am înţeles eu ca o profă de English pe care o predau de treizeci de ani, aşa e corect să ţinem sărbătorile. De unde până unde Rusalii?
    Eu cred că biserica ar trebui să fie foarte atentă la aceste sărbători. Vedem fără nici o îndoială că pogorârea Duhului Sfânt are loc când se sărbătorea legea evreiască la Ierusalim… Deci este o conexiune între vechiul şi noul testament.

  4. Violeta zice:

    Shalom Otniela. Evreii mesianici cred in botezul cu Duhul Sfint ?

    • Shalom, Violeta! Desigur ! Foarte multi evrei mesianici sunt botezati in Ruach Ha Kodesh. Multi vorbesc in limbi noi, foarte multi au vedenii revelatoare si opereaza in profetism …etc. De ce nu ? Spiritul Sfant sufla cu putere si oriunde gaseste inimi deschise, fara prejudecati, vine, si astfel Domnul cineaza cu noi. Totul depinde de usa inimii noastre…Daca o vom tine inchisa, sa nu ne asteptam la lucruri mari. Spiritul lui Mesia nu da buzna. El asteapta sa fie dorit si invitat.
      Sa fiti binecuvantata din Sion!

  5. Dan Konner zice:

    Shabbat Shallom draga Ahot! Am notat si noi filmuletele. Dr. Ganon este cunoscut intre evrei. Este o voce cu rezonanta si printre mesianicii din SUA. Cred ca ar trebui sa -l pui mai des pe blog.
    Te binecuvintam, Dan si Sacha K.

  6. Corina Ottman zice:

    E limpede Otniela! Shavuotul nu poate fi inteles corect fara receptarea Torei. Barukh Hashem! Multumim!

  7. Shalom, Prieteni! Asa este, ati intuit bine, Cincizecimea este mult mai bine inteleasa prin receptarea Shavuotului tanachic. Biblia este un Tot care nu poate fi separat si ce bine se leaga, in armonie, Vechiul Legamant de Noul! Daca Torah a format un popor de carne si sange, pus deoparte dintre celelalte neamuri idolatre, netaiate imprejur, Duhul Slavei, Ruach Ha Kodesh, a zamislit un popor spiritual format din oameni nascuti din nou, adevaratii urmasi ai lui Mesia. Insa a fost nevoie de Prima Revelatie care sa o nasca, odata cu Jertfa lui Yeshua Ha Mashiach, pe Cea de-a Doua. E minunata Lucrarea lui Adonai! Cine o poate intelege in intregime?
    Sa fiti binecuvantati din Sion ! Baruch Habbah Ruach Ha Kodesh!

Lasă un răspuns

