Invitaţii Otnielei – ( 1 )

Shalom, Prieteni!

Cerul este un loc al onoarei iar copiii lui ADONAI trebuie sa exerseze disciplina respectului şi onorarii inca de-aici, de jos.  Nu uitati, ea este o alegere! Alegem sa-i onoram pe fratii nostri, pentru ca trebuie sa-i iubim conform poruncii lui Mesia ( Ioan 15:12-17 ).
Ii spunem Bun Venit!,  asadar, d-lui pastor dr. Iosif Ţon. Va doresc vizionare folositoare pentru suflet si viata !

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Studii biblice, Teologie si Spiritualitate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Invitaţii Otnielei – ( 1 )

  1. Iosif Joseph zice:

    N-am avut intentia sa scriu ceva la comenturi, am venit pe blogul dvs Otniela doar sa mai citesc ceva spiritual de calitate. Dar n-am rezistat sa nu scriu pt ca l-ati pus pe fratele Ton si eu il consider parintele meu spiritual. De mic i-am ascultat predicile si studiile. A fost un om care a lucrat din greu si bisericile ii datoreaza mult. Dumnezeu sa-l binecuvinte cu sanatate!

  2. Ibănescu Rodica Alice zice:

    Şi eu îi doresc neobositului frate Ţon multă sănătate. Pentru mine este un model de slujire. Sunt îmbărbătată în credinţa mea de câte ori îl ascult.

  3. simina zice:

    Mie imi place mult fratele Ton. Predicile si studiile sale imi intaresc credinta si am claritate in intelegerea adevarului Bibliei. Nu ma intereseaza ce spun unii frati, ca ar fi parasit cultul baptist…ca e harismatic… Iosif Ton ramine un mare invatator al crestinilor din orice cult si ma rog ca Imparatul sa-i dea viata lunga si sanatate.

  4. un ucenic zice:

    shalom sora Otniela. dupa cum se vede fratele Ton crede in imparatia mesianica dar spune ca imparatia lui Adonay incepe din noi cei nascuti din apa si din Duh. si continua tot mereu, chiar pe pamintul imparatiei de o mie ani pina in vesnicie. foarte frumos si scriptural e mesajul!

  5. Cristina Sitaru – Stoian zice:

    Mulţumim iubită Otniela pentru dispoziţia acestui mesaj. Îl iubim pe fratele Iosif Ţon şi îl purtăm în rugăciune. Domnul Dumnezeu să te înconjoare cu dragostea Lui fără margini ! Şalom Şabat, pentru că intri în odihna ta.

  6. Madi zice:

    Shalom Otniela. Mie imi place cum abordeaza fratele Ton subiectul Imparatiei lui Dumnezeu, care este putin abordat de cei care explica Cuvintul. El are o revelatie noua cu privire la Imparatie si o vede traita inca de pe pamint.

Lasă un răspuns

