POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 13 )

TU EŞTI …

de Daniela Reghina  Onu

Tu eşti Alef ,
Tu eşti Tav, Adonai!
Eu sunt iot-ul şi hei-ul
Literelor Tale gravate
Pe suluri aspre , pierdute sau uitate .

Tablele Legii si DumnezeuTu eşti Rugul aprins în pustiu,
Tu eşti Focul Sacru,
Care-a ars în Piatră
Legea bună şi dreaptă.
Eu sunt un templu  de carne,
În care Ruach  Ha Kodesh ,
Înalţă  Shekinah  în mută adorare.

Tu eşti Tunetul de pe  Sinai,                                           
Tu eşti Susurul Blând ,
Eu sunt pasarea speriată,
Ascunsă în  stânca crăpată ,
Umbrită  de Mâna Ta Dreaptă.

Tu eşti Leul lui Yuda,
Tu eşti Mieluşelul junghiat,
Eu sunt una dintre fiicele lui Yakov
Umbra vremelnic- rătăcitoare
Căutând  drumul  către  Eretz ,
Prin ger, zăduf  şi ploaie.

Tu eşti Torah Vie,
Tu eşti Mesia ,
Eu sunt un singur vers din Hatikvah,
Speranţa ivită o clipă mai devreme,
Să-ţi netezească Calea,
Să-ţi pregătească asinul alb , finicii
Să-ţi cheme-n jur leviţii ,
Care să-ţi cânte Cântarea,
Şi Sărbătoarea ,
Care să-ţi cânte Hallel,
Cu patos de cer.

( Bucureşti , Ianuarie – 2012 ; din volumul „Paşi printre pietrele Sionului” )

DINCOLO DE POARTĂ

de Daniela Reghina  Onu

Yeshua - Viata lui IsusAm auzit într-o zi
zvonuri ce veneau
dincolo de Poartă.
Însă mie mi s-a spus,
desluşit,
să nu mai privesc
peste Zid.
Să savurez,
mai bine,
fericirea domoală
a Casei de borangic.
Dar n-am rezistat,
şi într-o zi
m-am aventurat
dincolo de Zidul Înalt.
„Ce-o fi aici?”,
mi-am zis.
Până când,
Doi Ochi
m-au privit insistent,
de pe o Cruce.
Abia atunci am înţeles
de ce nu am voie
să privesc
peste Zid.
Acolo, afară,
încă zace, respins,
Marele Proscris…

(Bucureşti, Iulie – 2012 ; din volumul “Râsul viorii fără arcuş “)

About otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la POEZIE , POEZIE , POEZIE … ( 13 )

  1. andra spune:

    frumoase versuri !! dv sunteţi autoarea, Otniela ? dar sunteti o poetă adevarată!!

  2. andra spune:

    cartile afisate va aparţin? sunt volume de poezie? unde le putem găsi?

  3. The Prayer spune:

    Minunate versuri! ….Nu prea inteleg eu simbolurile pe care le folositi…dar stiu ca scrieti o poezie buna. Dumnezeu va binecuvinteze cu harul inspiratiei Sale mai departe!

  4. un ucenic spune:

    foarte frumoase poezii sora Otniela! asa cum ne-ati obisnuit de-atatea ori. si filmul este frumos!

  5. Bogdan spune:

    Sărut mâna Otniela! Poeziile D-voastră sunt o încântare pentru noi….Sensibilitate, inteligenţă, rafinament. Vă rog să continuaţi să scrieţi…..

  6. Anca Gore spune:

    Dumnezeu sa va binecuvinte talentul acesta de-a scrie o poezie asa frumoasa si calda. Nici eu nu inteleg toate simbolurile mesianice, dar imi place f. mult poezia dvs Otniela. Shalom si multa bucurie prin Duhul Sfint sa aveti!

  7. Dan Konner spune:

    Draga noastra Ahot, te binecuvintam. YEOSHUA MOSHIENU sa te haruiasca mai departe si FATA LUI sa se odihneasca peste viata ta. ADONAY sa binecuvinteze versurile tale frumoase. Shabbat shallom!
    Cu drag familia Konner – Sacha, Dan, Shimon si Tisha

  8. Ibanescu Rodica Alice spune:

    Shalom Otniela. Sa nu va paraseasca niciodata inspiratia… Versurile sunt admirabile. Inca incerc sa ma gandesc la mesajul celei de-a doua poezii. Asa este cum scrie la Evrei ca Domnul Ieshua „a suferit pentru noi toti dincolo de Poarta.”
    Dumnezeu va binecuvinteze din har in har in fiecare zi !

  9. simina spune:

    minunate versuri…! Imi place a doua poezie in mod desosebit. felicitari, aveti talent !

  10. Matei - Claudiu Arghire spune:

    Otniela, scrieţi frumos şi foarte sensibil! Dumnezeu v-a înnobilat cu acest simţ în plus. Şi este bine că îl folosiţi spre slava Lui. Mult har, sărut mâinile.

  11. Teodora spune:

    Foarte frumoase versuri scrieţi Otniela! Ce bine când talentul este unit cu credinţa şi dorinţa ca Domnul să fie onorat…Şalom.

  12. eleonoracrupescu spune:

    sensibile versuri!! Imi puteti spune ce inseamna Alef si Tav… Va salut cu un pasaj din Isaiia 66, vs.10-13. salom. Dumnezeu va inspire zilnic poezia.

  13. Cezar 100 spune:

    Intr-adevăr f.sensibile poezii. Frumos, ce mai !!

Lasă un răspuns

