Iar e …

Shalom Haverim !

Fratilor mei evrei si fratilor mesianici, le urez o Sarbatoare frumoasa si foarte bucuroasa. Sa va linistiti sufletele, sa savurati primavara si sa va ganditi ce mare e ADONAI, care vegheaza necontenit asupra poporului Sau binecuvantat, ocrotindu-l si pazindu-l asa cum a promis in Psalmul 121.  In aceasta continua incredintare a ocrotirii divine,  va las si  in acest an 5775, si va spun,  prin gratie, HAG SAMEACH ! Despre Purim aveti mai multe detalii aici, iar despre dulciul traditional aici. Si domnul profesor Tony D’Accre Barat  va face o placuta surpriza ( click pe numele albastru). Asadar,  Purim binecuvantat,  din Sion !

About otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Cultura si civilizatie iudaica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Iar e …

  1. Dan Konner spune:

    Chag Purim! draga noastra Ahot. Adonay sa te binecuvinte cu un Purim fericit cu multe dulciuri si „urechiuse” delicioase.

  2. Chag Purim Sameach! Bucurie si fericire ! O primavara frumoasa si binecuvantata!

  3. un ucenic spune:

    Purim binecuvantat sora Otniela ! Dumnezeul evreilor l-a biruit pt todeauna pe Haman. cine se va pune oare cu El cind este vorba de poporul Sau Israel? antisemitii sa citeasca mai bine Geneza, capit 12, vers. 3.

    • Cristina Sitaru - Stoian spune:

      Aveţi dreptate şi trebuie atenţie.
      O sărbătoare frumoasă îţi doresc şi eu, iubită Otniela !

  4. Violeta spune:

    Multa bucurie si pace sa vina in inima dv. Otniela, cu ocazia acestei frumoase sarbatori.

  5. simina spune:

    Multumim pt urari. multumim pt informatiile despre acesta sarbatoare.shalom – cu drag Simina

  6. Ana-Maria Conley spune:

    Chag Purim draga Otniela ! Binecuvintari nemasurate, credinta, speranta si bucurie de la Ana&Rudolf Conley

  7. Bogdan spune:

    Sărut mâna distinsă doamnă! Vă urez să aveţi parte de multă bucurie cu ocazia acestei frumoase sărbători care ar trebui să ne caracterizeze şi pe noi creştinii protestanţi. „Că de aia suntem după Biblie”, ca s-o respectăm şi în totului tot. Purim fericit!

  8. Albert Kindberg spune:

    Dragă Otniela
    Hag Sameah ! si multe impliniri de 8 Martie. Nu in zadar PURIMUL e despre lupta in rugaciune a unei femei… Să fii binecuvântată dragă Ahot ! Faţa lui Adonay să strălucească mereu peste viaţa ta. Ai tăi, Abigail şi Albert Kindberg

  9. Anca Gore spune:

    Shalom Otniela! Imparateasa Estera este un exemplu pt toate femeile Domnului.
    Multumesc si eu pt reteta de prajitura!

  10. alina.rottman spune:

    Shalom Otniela. Este obligatorie in mesianism pastrarea sarbatorilor evreiesti?
    Frumoasa poezia domnului profesor Barat. Imi aminteste de bunicuta mea….

  11. MULTUMESC, PRIETENI ! Toddah Rabbah! Cuvintele Dvs imi bucura sufletul. Sa fiti cu totii binecuvantati din Sion in aceasta noua saptamana!

  12. inazancu spune:

    Shalom Otniela, fiica Sionului. Am participat si eu la o asemenea sarbatoare la sinagoga din orasul meu, pt ca am o matusa casatorita cu un domn evreu. Mi-a placut f mult bucuria lor.

Lasă un răspuns

