STIRI intre stiri – ( 10 )

Shalom, Haverim !

Vestea mortii lui Ariel Sharon, personalitate mai mult decat definita pe mapamondul politic, ne-a intristat pe toti. S-a stins o epoca ca sa invie o alta pe care numai ADONAI – ELOHIM o cunoaste.
Ce se va intampla de-acum inainte cu poporul lui ADONAI si , implicit cu aceasta lume , n-ar trebui sa ne surprinda pe noi , cei care am invatat prin SPIRITUL SFANT  sa intelegem profetiile  Bibliei – Cuvantul Revelat al lui Dumnezeu. Yeshua Ha Mashiach , Domnul nostru , nu ne-a lasat in necunostinta cu privire la  Planul lui Dumnezeu pentru Israel, pentru Biserica Sa si pentru lumea pacatoasa.
Va invit sa urmariti cateva imagini – demonstrabile,  zic eu – in Lumina lui Ruach Ha Kodesh , care Se descopera si se reveleaza asemenea ” unui Vant care sufla incotro vrea”. ( Informatii si  AICI )
Deci, vizionare cat mai benefica pentru suflet si viata ! Mesia vine ! 

About otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Stiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la STIRI intre stiri – ( 10 )

  1. Ibanescu Rodica Alice spune:

    Draga Otniela, ca profesoara de engleza am inteles ce spune omul acesta. Ca si crestina mi-e mai greu sa inteleg si sa accept de ce ar trebui sa vina Mesia tocmai dupa moartea lui Ariel Sharon. In Biblie nu este nici intr-un fel mentionat acest lucru. Nu a trebui oare sa consultam numai profetiile Bibliei si in ele sa credem ?
    Va rog sa – mi scuzati indrazneala dar cred ca nu ar trebui sa ne luam dupa ce spune unul sau altul…Eu merg in biserica baptista si am fost invatata ca nu orice profet vine de la Domnul. Poate sa fie si adevar in ce sustine, nu spun nu , dar sa vedem ce spune in primul rand Scriptura. Shalom si har mult.

    • Bogdan spune:

      Shalom. Mi se pare firesc. Rabinul Kaduri a fost un om sfant care a beneficiat de mult respect printre evrei.
      De ce sa nu i se descopere adevarul ? Daca i s-a aratat si lui Mesia – Isus ! Dumnezeu se descopera cum vrea si cui vrea.

  2. Anca Gore spune:

    Shalom Otniela. Eu nu sunt profesoara de engleza dar am inteles un lucru : venirea Domnului este foarte aproape si trebuie sa ne pregatim serios pentru marea intalnire.
    Cred ca Dumnezeu se descopera cui vrea si El are multe cai prin care ne atentioneaza. Si cred ca acest rabin spune adevarul. Mesia Isus este foarte aproape. Sa ne ajute Duhul Sfant sa fim gata !

  3. un ucenic spune:

    shalom. este ceva extraordinar ce se intampla cu acest rabin. e clar mina lui Dumnezeu la lucru care ne mai da o atentionare. slava sa -I fie adusa Numelui Sau!

  4. Ana - Maria Conley spune:

    Shallom si multe multumiri draga Otniella ! Am urmarit clipurile si am meditat amindoi , eu si Rudolf la cele prezentate de tine aici. Ce mai , Meshiakh este foarte aproape ! Singurul lucru pe care il putem face este sa ne sfintim tot mai mult.
    Adonay sa te intareasca in lucrare si sa te binecuvinteze dupa harul lui felurit de bogat, cu mult drag – Anne Mary.

  5. Madi spune:

    Shalom Otniela. Sa speram ca Domnul vine curand …..dar sa speram ca „numarul deplin al neamurilor” ii va cuprinde pe toti ai nostri dragi. Amin!

  6. Sa fiti binecuvantati, Prieteni, pentru participarea la acest topic !
    Intr-adevar Mesia este foarte aproape si orice intuitie buna este condusa de Spiritul Sfant – numai de EL ! – catre acelasi adevar : timpul s-a scurtat, evenimentele se precipita, mult nu mai este. Sa fim intelepti , sa pricepem – sa vrem sa pricepem – vremurile si soroacele ! Daca IL iubim si pastram legatura mereu vie cu Domnul nostru , EL ne va indruma si ne va instiinta ( cand intr-un fel , cand intr-altul ). Slavit sa -I fie Numele !
    Tuturor , Har bogat din Sion !

Lasă un răspuns

