Europa , spre CINE si spre CE te indrepti ? !! – ( 2 )

  Tot mai multi europeni descopera islamul . Numarul convertirilor creste enorm in special in Franta, Anglia si Germania.

Prof. Rafael Israeli,  istoricul israelian de la Universitatea Ebraica din Ierusalim, s-a preocupat intens in ultimii ani de impactul produs de islam in Europa. Conform studiului sau, in decursul ultimului deceniu s-au convertit la islam in Europa aproape 150 000 de cetateni francezi si britanici ( aproximativ 4200 pe an, in fiecare din aceste  tari ) . De la mijlocul anului 2009 si pana in iunie 2010 , in Germania s-au convertit aproximativ 4600 de persoane- de 4 ori mai mult daca ne raportam la aceeasi perioada dintre anii 2006 si 2007. 
In Eupropa traiesc 380 de milioane de oameni. Dintre acestia , aproximativ 30 de milioane sunt musulmani declarati. Avand in vedere rata ridicata a natalitatii populatiei mulsulmane si convertirile tot mai numeroase la aceasta religie , prof Israeli estimeaza ca in 25 de ani, in Europa centrala vor trai aproximativ 60 de milioane de musulmani.Cu o Turcie in Uniunea Europeana numarul musulmanilor din Europa va creste chiar la 100 de milioane din totalul de 450 de milioane de cetateni.  Aceste calcule nu iau deloc in considerare valurile posibile de imigranti musulmani in Europa , datorita carora numarul ar putea fi chiar mai mare. Toti acesti factori vor duce la crearea unui echilibru cu totul neasteptat in ceea ce priveste impartirea puterii in Uniunea Europeana , a explicat prof . Israeli.  ( Mai departe , a i c i )

About otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Stiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Europa , spre CINE si spre CE te indrepti ? !! – ( 2 )

  1. Dana spune:

    Sabat Salom!

    PERICOPA AHREI MOT (Leviticul 16:1-18:30) |
    IMITATIO DEI (Ahrei mot 5767)
    Scris de Sorin Rosen
    Miercuri, 25 Aprilie 2007 02:00
    Multa lume ar vrea sa fie asemenea lui Dumnezeu: sa aiba puteri nelimitate, sa transcenda timpul si spatiul, sa fie suveran absolut si sa guverneze intregul Univers. Tentant si totodata imposibil, nu?… „A fi asemenea lui Dumnezeu este ceva dincolo de puterile omenesti”, vor spune multi. Insa un verset din Cartea Leviticului, inclus in pericopa acestei saptamani, este de alta parere…

    Dumnezeu a vorbit lui Moshe si i-a spus: „Vorbeste intregii obsti a copiilor lui Israel si spune-le lor: ‘Sa fiti sfinti, caci Eu, Domnul, Dumnezeul vostru, sunt sfant!'” (Leviticul 19:1)

    Intr-adevar, poate nu puterile nelimitate sau transcendenta, insa sfintenia, asemeni celei care Il caracterizeaza pe Dumnezeu, ne este accesibila! Ba chiar, ne spune Tora, Dumnezeu ne porunceste sa o cautam, sa o dobandim, sa ne preocupam ca ea sa ne caracterizeze si pe noi.

    Insa ce inseamna oare sa fii sfant? In multe religii, sfintenia este in general asociata cu retragerea din societate, cu abandonarea lumii firesti a oamenilor si refugiul intr-o lume presupus mai buna, mai inalta, mai putin fizica… Chiar si in iudaism, adjectivul „kadosh” („sfant”) implica intr-o oarecare masura o detasare de lume, o izolare, intr-un fel, de ceilalti. (Ceea ce este interesant este ca aceeasi radacina, kuf-dalet-shin, este utilizata in Tora si pentru substantivul „kadesha” – „prostituata”, probabil datorita faptului ca aceasta, prin comportamentul ei, se izoleaza de comunitate. A se vedea Geneza 38:21-22.)

    In dictionar, sfintenia este asociata cu „suprema perfectiune si puritatea”. Lucruri minunate, insa practic intangibile pentru un om, pentru un muritor. Cum poate atunci Tora sa ne spuna sa fim sfinti, pentru ca Dumnezeu este sfant?

    Pericopa Kedoshim ofera raspunsuri multiple la aceasta intrebare… Ne spune ca onorarea parintilor si respectarea Shabatului sunt parte din sfintenie (Lev. 19:3). Abtinerea de la idolatrie sunt alte parti (Lev. 19:4). Insa chiar si porunci „mici”, cum ar fi, spre exemplu, interdictia de a aduna fructele sau spicele cazute si ramase pe camp in urma recoltarii (si care vor fi adunate de catre saraci), sunt parte din sfintenie (Lev 19:10)! La toate acestea si inca multe altele, Tora ne spune simplu: Aceasta este porunca. Ani Hashem („Eu sunt Dumnezeu.”)

    Ni se spune ca reteta pentru sfintenie trece prin a nu fura, a nu insela, a nu perverti justitia, a mentine un grad de decenta in relatiile sexuale sau in cele interpersonale in general… Desi par deosebit de „profane”, toate acestea sunt, in iudaism, parti din sfintenie. Oricine face macar o parte din aceste lucruri este in parte sfant. Cine le face pe toate, este complet sfant.

    Insa ceea ce este cu adevarat interesant este ca desi una dintre ideile principale ale sfinteniei este separarea, in iudaism sfintenia este atinsa in mijlocul lumii, in stransa relatie cu aceasta. Iudaismul pledeaza pentru a trai in randul oamenilor si a respecta poruncile divine, atat cele care se refera la relatia om-Dumnezeu, cat si cele care se refera la relatiile dintre oameni.

    In iudaism, un om nu poate deveni sfant daca se exileaza de lume… Un om nu poate indeplini poruncile Torei daca se exileaza de lume… Spre exemplu, o porunca a Torei despre care Rabi Akiva, unul din inteleptii Talmudului, spunea ca este un „principiu important in Tora”, afirma simplu: „Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti! (Lev. 19:18) Cum ar putea cineva respecta aceasta porunca, daca ar trai complet separat de altii, daca nu ar avea un „aproape”?

    Sfintenia presupune comunitate. Sfintenia presupune societate. Asa dupa cum spune si Mishna in Pirkei Avot 2:4: „Hilel spunea: ‘Nu te separa de comunitate. Nu te increde [doar] in tine pana in ziua mortii.’ ” (Evident, deoarece ziua mortii este necunoscuta, indemnul este valabil pentru intreaga viata.)

    Insa cum sa ii iubim pe altii si cum sa avem incredere in altii, atunci cand traim in lumea de astazi? Cum sa nu furam, cand a fura este „la moda”? Cum sa pastram decenta in relatiile interpersonale sau in cele sexuale, cand in multe cercuri astazi nu prea mai exista decenta? Cum sa respectam Shabatul cand atat de multi nu il respecta?

    Ei bine, raspunsul la aceasta intrebare completeaza de fapt „cercul” pe care l-am debutat atunci cand am vorbit despre separare: daca in jurul nostru valorile devin non-valori, atunci trebuie sa ne separam! Nu sa fugim de lume, insa sa fim altfel, chiar daca acest lucru va periclita relatii sau ii va face pe altii sa ne priveasca stramb. Trebuie fara indoiala sa incercam in continuare sa ii influentam pe altii in a face bine, in a merge si ei pe drumul sfinteniei, insa nu trebuie ca in acest proces sa ne compromitem propriul drum catre sfintenie. Tot Mishna in Pirkei Avot (1:7) ne spune in acest caz, in numele rabinului Natai Ha’arbeli: „Tine-te la distanta de un vecin rau si nu te asocia cu cei rai.”

    Este greu de obtinut echilibrul intre aceste doua tendinte: a fi parte din societate si totusi a ramane fidel idealurilor sfinteniei atunci cand societatea aluneca in alta directie. Insa tocmai acest lucru, intr-un fel, face viata interesanta…

    Atat pentru acum. Va las sa reflectati la sfintenia pe care o urmati fiecare dintre voi si ne doresc tuturor sa gasim drumul corect… Kedoshim tihiu, ki kadosh ani Hashem Elokeihem! („Fiti sfinti, caci Eu, Domnul, Dumnezeul vostru, sunt sfant.”)

    Shabat Shalom!

  2. Dana spune:

    Sabat Salom,

    Nehemia Gordon & Keith Johnson – Pearls from the Torah Portion – Achrei Mot – Leviticus 16:-18:30

    http://www.truth2u.org/2012/04/nehemia-gordon-keith-johnson-pearls-from-the-torah-portion-achrei-mot-leviticus-16-1830.html

  3. Dana spune:

    Sabat Salom,
    Tot mai multi europeni sunt lipsiti de intelepciune si consecintele sunt evidente.
    Vestea buna este ca multi islamisti devin intelepti si se indreapta cu fata spre adevar.
    Ce vreau sa spun cu aceasta?
    Va rog sa cititi urmatoarele versete din Cartea ce exceleaza in Intelepciune: Proverbele lui Solomon:

    Proverbe 9
    1 Înţelepciunea şi-a zidit casa, şi-a tăiat cei şapte stâlpi.
    2 Şi-a junghiat vitele, şi-a amestecat vinul, şi-a pus masa.
    3 Şi-a trimis slujnicele, şi strigă, de pe… vârful înălţimilor cetăţii:
    4 „Cine este prost, să vină încoace!” Celor lipsiţi de pricepere le zice:
    5 „Veniţi de mâncaţi din pâinea mea, şi beţi din vinul pe care l-am amestecat!
    6 Lăsaţi prostia, şi veţi trăi, şi umblaţi pe calea priceperii!”
    7 Cel ce mustră pe un batjocoritor îşi trage dispreţ, şi cel ce caută să îndrepte pe cel rău se alege cu ocară.
    8 Nu mustra pe cel batjocoritor, ca să nu te urască; mustră pe cel înţelept, şi el te va iubi!
    9 Dă înţeleptului, şi se va face şi mai înţelept; învaţă pe cel neprihănit, şi va învăţa şi mai mult!
    10 Începutul înţelepciunii este frica de Domnul; şi ştiinţa sfinţilor, este priceperea.
    11 Prin mine ţi se vor înmulţi zilele, şi ţi se vor mări anii vieţii tale.
    12 Dacă eşti înţelept, pentru tine eşti înţelept; dacă eşti batjocoritor, tu singur vei suferi.
    13 Nebunia este o femeie gălăgioasă, proastă şi care nu ştie nimic.
    14 Ea stă totuşi la uşa casei sale, pe un scaun, pe înălţimile cetăţii,
    15 ca să strige la trecătorii, care merg pe calea cea dreaptă:
    16 „Cine este prost, să vină aici!” Iar celui fără minte îi zice:
    17 „Apele furate sunt dulci, şi pâinea luată pe ascuns este plăcută!”
    18 El nu ştie că acolo sunt morţii, şi că oaspeţii ei sunt în văile locuinţei morţilor.

    Si acum va rog sa cititi urmatorul articol:
    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4220976,00.html
    Muslim, Zionist and proud
    Op-ed: His father praised Hitler, but Kasim Hafeez writes about love for Israel, Jewish people
    Kasim Hafeez
    Published: 04.25.12, 17:27 / Israel Opinion

    I am a Zionist, a proud Muslim Zionist, and I love Israel, but this was not always the case. In fact, for many years I was quite the extreme opposite. I experienced the high levels of anti-Semitism and anti-Israel activity taking place on British university campuses, because I was the anti-Semitic, anti-Israel activist.

    Growing up in the Muslim community in the UK I was exposed to materials and opinions at best condemning Israel, painting Jews as usurpers and murderers, and at worse calling for the wholesale destruction of the „Zionist Entity” and all Jews. In short, there was no accommodating a Jewish State in the Middle East.
    Hating Israel
    The new anti-Semitism / Moshe Dann
    Op-ed: Anti-Israel campaign identifies Jews as immoral, Jewish state as historical fraud
    Full Story

    To grow up around this constant barrage of hatred directed at Israel has a massive effect on an individual’s own opinions. More disturbingly, many of these people weren’t radical or extreme, but when it was about Israel the most vicious of rhetoric poured out, coupled with the casual anti-Semitism that seemed too prevalent, when the phrase „stop being a Jew” used as an insult.

    My father, however, was much more brazen in his hatred, boasting of how Adolf Hitler was a hero, his only failing being that he didn’t kill enough Jews.

    By the time I had reached 18 I was completely indoctrinated to the fold of radical Islamism. My hate for Israel and for the Jews was fuelled by images of death and destruction, set to the backdrop of Arabic melodies about Jihad and speeches of Hezbollah leader Hassan Nasrallah or Osama Bin Laden.

    These views were reinforced when I attended Nakba Day rallies, where speakers predicted Israel’s demise as Hezbollah flags were waved proudly in the centre of London.

    The Case for Israel
    Was there a case for Israel? In my mind, of course not, there was no shadow of doubt. Even the most moderate clerics I came across refused to condemn terrorism against Israel as unjustified; the Jews must obviously deserve it, I believed.

    So what changed? How could I go from all this hatred to the great love for and affinity with Israel and the Jewish people? I found myself in the Israel and Palestine section of a local bookstore and picked up a copy of Alan Dershowitz’s The Case for Israel. Given my worldview, the Jews and Americans controlled the media, so after brief look at the back, I scoffed thinking „vile Zionist propaganda.”

    I did, however, decide to buy it, content that I would shortly be deconstructing this propaganda piece, showing that Israel had no case and claiming my findings as a personal victory for the Palestinian cause.

    Hafeez in Israel in a visit that changed his life

    As I read Dershowitz’s arguments and deconstruction of many lies I saw as unquestionable truths, I searched despairingly for counter arguments, but found more hollow rhetoric that I’d believed for many years. I felt a real crisis of conscience, and thus began a period of unbiased research. Up until that point I had not been exposed to anything remotely positive about Israel.

    Now, I didn’t know what to believe. I’d blindly followed others for so long, yet here I was questioning whether I had been wrong. I reached a point where I felt I had no other choice but to see Israel for myself; only that way I’d really know the truth. At the risk of sounding cliché, it was a life-changing visit.

    No apartheid state
    I did not encounter an apartheid racist state, but rather, quite the opposite. I was confronted by synagogues, mosques and churches, by Jews and Arabs living together, by minorities playing huge parts in all areas of Israeli life, from the military to the judiciary. It was shocking and eye-opening. This wasn’t the evil Zionist Israel that I had been told about.

    After much soul searching, I knew what I had once believed was wrong. I had been confronted with the truth and had to accept it. But I had a bigger question to confront, what now? I’d for years campaigned against Israel, but now I knew the truth.

    The choice was obvious: I had to stand with Israel, with this tiny nation, free, democratic, making huge strides in medicine, research and development, yet the victim of the same lies and hatred that nearly consumed me.

    Doing this is not easy and that’s something that has become very obvious. I have faced hostility from my own community and even some within the Jewish community in the UK, but that’s the reality of standing up for Israel in Europe today. It is not easy, and that’s what makes it so necessary.

    This isn’t about religion and politics; it’s about the truth.

    When it comes to Israel, the truth is not being heard, the ranks of those filed with blind hatred continue to swell, yet many have not been exposed to the reality, away from the empty rhetoric and politically charged slogans they are so fond of.

    We can change this situation but we need to be strong and united. Israel is not just a Jewish issue – it’s about freedom, human rights and democracy, all the values that Western nations cherish. It’s also about trying to be a light among nations.

    Israel’s international humanitarian aid work speaks for itself, but if we don’t get the message out there, no one will. We don’t have to be head-bowed apologists leading with :Israel’s not perfect…” – we should never be afraid to say: I am a Zionist and I’m proud. I stand with Israel. Now I ask, will you do that?

    Kasim Hafeez is a British Muslim and former Islamist who is now a proud Zionist and stands with Israel. He runs http://www.theisraelcampaign.org and has a blog on this site. He is also on the advisory board of StandWithUs in the UK and recently completed a university speaking tour

    Musulmani pro Israel si Europa pro Islam!!!!!!!! Asta da dilema????!!!!!

    Fie ca acest musulman pro Israel sa gaseasca mantuirea oferita in dar de catre Mesia lui Israel- Regele Regilor si Domnul Domnilor- Majestatea Sa Yeshua Ha Mashiah!

    Fie ca noi toti sa avem !ntelepciunea care vine de sus!
    Pace si binecuvantare!

  4. Dana spune:

    Sabat Salom,
    Revin cu o comlpetare.

    In acest an 2012 pericopa are doua puncte si in toate sinagogile din lume se citesc doua pericope : PERICOPA AHREI MOT (Leviticul 16:1-18:30) | si PERICOPA KEDOSHIM (Leviticul 19:1-20:27) |
    Haftara :
    Amos 9:7–15 si Ezekiel 20:2–20
    PERICOPA KEDOSHIM (Leviticul 19:1-20:27) |
    IUBESTE-TI APROAPELE (Kedoshim 5764)
    Scris de Sorin Rosen
    Vineri, 30 Aprilie 2004 02:00
    „Sa nu il urasti pe fratele tau in inima ta! […] Sa nu te razbuni si sa nu tii necaz pe copiii poporului tau! Sa iubesti pe aproapele ca pe tine insuti! Eu sunt Hashem.” [Leviticul 19:16-18]

    A doua pericopa pe care o citim in acesta saptamana se numeste Kedoshim. Este o pericopa plina de invataminte si de indemnuri pe care Dumnezeu ni le adreseaza, pentru a fi mai buni, mai corecti, mai intelegatori… Dintre toate aceste indemnuri insa, unul se desprinde ca fiind cel mai cunoscut, de catre oameni care cunosc Tora pe de rost sau de catre oameni care nu au deschis-o niciodata pentru a citi vreun verset: „Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti!”

    Desi adesea atribuit gresit, acest indemn este continut in versetul 19:18 din Cartea Leviticul si este unul din cele mai importante ale Torei. Parafrazandu-l, marele invatat Hilel a spus unui ne-evreu care i-a declarat ca vrea sa se converteasca la iudaism cu conditia de a fi invatat intreaga Tora in timpul pe care un om il poate petrece stand intr-un picior: „Ce tie nu iti place, sa nu faci altuia! Aceasta este Tora. Restul este comentariu. Acum du-te si invata!”

    Ideea de a iubi pe cel de langa tine si de a-l considera „aproapele” tau este astazi o idee „de bun simt”, insa nu intotdeauna in decursul istoriei a fost asa. Multe razboaie, certuri, conflicte de tot felul au izbucnit pentru motive minore, din simplul fapt ca oamenii au esuat in a se iubi unul pe celalalt. Iar ceea ce este si mai tragic este faptul ca astazi, chiar si astazi, cand lumea se pretinde civilizata, exista inca multi care nu inteleg pe deplin mesajul versetului din pericopa Kedoshim.

    Ceea ce este insa cu adevarat interesant este contexul in care apare aceasta fraza in Tora. „Iubeste-ti aproapele” este incadrata de indemnurile de a nu purta pica si a nu cauta razbunare, pe de o parte, si de fraza „Eu sunt Hashem.” Ciudate indemnuri… De ce oare aceste porunci sunt cele mai potrivite pentru a incadra o idee atat de importanta?

    In tratatul talmudic Ioma, Rashi, unul din cei mai eruditi comentatori ai Torei, explica urmatoarele: „Reuven ii spune lui simon: «imprumuta-mi secera ta!» si simon raspunde: «Nu». A doua zi simon il roaga pe Reuven: «imprumuta-mi toporisca ta!». Daca Reuven raspunde: «Nu iti imprumut toporisca, asa cum nu mi-ai imprumutat nici tu secera.» Aceasta inseamna razbunare. Daca Reuven raspunde in schimb: «Bine, uite toporisca. Vezi, eu nu sunt ca tine care nu ai vrut sa imi imprumuti secera…» Aceasta inseamna a purta pica.”

    Ce legatura au insa aceste lucruri cu ideea de a ne iubi unul pe celalalt? O poveste preluata de la rabinul american Dovid Green arunca o lumina deosebita acestei alaturari de versete:

    Un taran rus, care nu iesise niciodata pana atunci din satucul in care se nascuse, a calatorit odata la Moscova. A ajuns la un hotel elegant cu cizmele pline de noroi si cu o infatisare total nepotrivita cu locul unde se afla. Receptionerul l-a primit ca pe orice alt client si i-a oferit cheia de la o camera de la ultimul etaj.

    Cu cheia intr-o mana si cu bagajele in cealalta, taranul a inceput sa urce pe scari. Pe unul dintre pereti, la primul etaj, a gasit o oglinda imensa. Omul, care nu se mai vazuse niciodata pana atunci in oglinda, a fost mirat si speriat de figura care i s-a aratat. A inceput apoi sa strige si sa se strambe la oglinda, cu gandul de a goni „aratarea”, insa a fost foarte surprins sa constate ca aceasta striga si se stramba inapoi.

    A fugit apoi pe scari in sus si a ajuns la etajul al doilea, unde, intr-o alta oglinda, a avut de infruntat din nou „creatura”. Alte strigate, alte maraieli din partea omului, alte „raspunsuri” identice din oglida…

    La al treilea etaj, taranul si „creatura” s-au regasit nas in nas si au schimbat insulte si strigate, pentru ca mai apoi omul, dandu-si seama ca nu va avea sorti de izbanda, sa coboare in fuga la receptie pentru a se plange.

    Dupa descrierea pe care a furnizat-o cu lux de amanunte, receptionerul si-a dat seama de identitatea „agresorului”. Pentru a dezamorsa „conflictul” si pentru ca si-a dat seama ca altfel situatia ar fi putut degenera, receptionerul a spus: «Omul care te-a infruntat este de fapt in hotelul nostru pentru a ii proteja pe clienti. De fapt, el este bland si foarte prietenos. Daca il sperii si tipi la el, va tipa si el la tine, insa daca ii zambesti si te porti cuviincios, va raspunde la fel. sedere placuta in continuare!»

    Taranul a urcat din nou scarile si, spre surprindere lui, lucrurile s-au petrecut exact asa cum ii spusese receptionerul…”

    In Proverbe (27:19), regele Solomon, unul din cei mai intelepti oameni ai tuturor timpurilor, ne spune: „Cum raspunde in apa fata la fata, asa raspunde inima unui om inimii altuia”.

    Acesta este mesajul pe care il gasim si in pericopa noastra! in versetele din Levitic, Tora ne ofera indicii despre cum sa ne purtam unul cu celalalt. Pentru a rupe cercul urii, furiei si resentimentelor, trebuie ca oamenii sa se opreasca ei insisi din goana dupa razbunare si sa caute prietenia si bunatatea.

    Rav Segal din Manchester era un om extrem de bun si de pios. intr-o zi, unul din nepotii lui i-a aratat o fotografie de familie. Uitandu-se cu interes, Rav Segal a aratat cu degetul pe unul dintre cei din fotografie si a intrebat: „Si omul acesta, cu privirea blanda, cine este?” Zambind binevoitor, nepotul i-a raspuns: „Zeidi (bunicule), tu esti!”

    Rav Segal nu se uitase niciodata intr-o oglinda. insa a vazut reflexia aceea de bunatate si blandete in ochii celui din fotografie, asa cum au vazut si altii, toti cei pe care ii intalnise in viata, in ochii lui.

    Aceasta inseamna „iubeste-ti aproapele!” Acesta este motivul pentru care versetul ne spune „iubeste pe aproapele tau ca pe tine insuti”, pentru a ne explica mecanismul prin care o astfel de iubire poate fi atinsa. Este mecanismul in care fiecare intelege pe cel de langa el, il ajuta, ii zambeste si este binevoitor cu el. Numai asa se poate crea relatia pe care ne-o dorim cu totii cu cei din jurul nostru.

    Iar modul in care o astfel de relatie poate fi mentinuta este acela de a intelege si ultimul verset din fragmentul prezentat la inceput: „Eu sunt Hashem!” Atunci cand oamenii inteleg ca vointa lui Dumnezeu a fost aceea ca ei sa se iubeasca si atunci cand iubirea este o prelungire fireasca a unei iubiri si mai mari, aceea pentru Creator, atunci iubirea devine puternica si indestructibila.

    Atunci, prin iubirea fata de cei din jur si fata de Dumnezeu, putem ajunge la standardul de sfintenie pe care al doilea verset al pericopei ni-l ofera: „Kedoshim tihiu, ki kadosh ani Hashem Elokeihem! („Sa fiti sfinti, pentru ca Eu, Hashem, Dumnezeul vostru, sunt sfant!”)

    Shabat Shalom!

  5. Ibanescu Rodica Alice spune:

    Shalom. Am citit cu mare interes comentariul Dvs , Otniela. Stiam acest lucru dar acum sunt speriata . Unde vom ajunge in ritmul acesta ? Oare credinta adevarata nu mai are putere ?
    Cred ca numai Dumnezeu mai poate face ceva ca sa ne scape de aceasta islamizare oarba si inselatoare.
    Va spun si eu Yeshua a inviat. Ca altceva ce ne-a mai ramas ?

    • Draga Rodica , Shalom ! Nu trebuie sa ne speriem niciodata , daca IL avem pe Dumnezeu la carma vietii noastre. Daca EL este controlul tuturor lucrurilor , cine s-ar incumeta sa-I incurce planurile ? ! Dumnezeu – numai EL – poate schimba orice rau in BINE ( v. Romani 8 : 28 ) . Sunt sigura ca EL poate folosi si acest lucru nefericit in favoarea Sa. Nu stiu cum , dar stiu ca EL poate. Amin, Glorie lui ADONAI !
      Sa ne bazam intotdeauna pe Cuvantul Sau. Dumnezeu nu Se poate contrazice pe Sine. Sa fiti binecuvantata din Sion , cu mult Shalom .

  6. Laura Lauden spune:

    Shalom frumoaso !
    Auzi, da stii ca ai dreptate tu cu imparatia aia mesianica ….! Pana la urma cum se va face dreptate pe pamant ? Lumea in care traim nu este a lui Dumnezeu, deci e clar ca HASHEM trebuie sa-l invinga pe Dracul. Am citit Brit Hadasha pe care mi l-ai dat si cred ca acolo, cand discipolii lui Yeshua il intreaba de imparatie cred ca la cea mesianica faceau aluzie. Ura aceasta inversunata impotriva noastra a evreilor , de unde vine oare ? Ca nici crestinii de teapa demonicului Hitler n-au fost scutiti iar de arabeti nu mai vorbim, ne-au sorbi pe toti intr-o lingura. Bine ca lingura o tine Hashem. Tu ce crezi ?

    • Shalom , Laura ! Ma bucur ca sora mea mozaica mai imi da si mie dreptate din cand in cand . Desigur, ai intuit bine . Dumnezeu nu este numai un Dumnezeu al spiritului. EL este Un Dumnezeu al INTREGULUI. Cand Yeshua Ha Mashiach i-a chemat pe oameni sa -L urmeze ( EL fiind CALEA , ADEVARUL si VIATA ) , EL nu le-a vindecat si eliberat numai sufletele. EL le-a vindecat si le-a restaurat si trupurile. Lui Dumnezeu ii place MATERIA , pentru ca EL a creat-o. In Bereshit 1: 31 , scrie ( la sfarsitul celor sase zile de creatie ) : ” Dumnezeu S-a uitat la tot ce facuse ; si iata ca toate erau foarte bune. ”
      Si-atunci , nu avem oare toate motivele sa credem ca EL nu va lasa nimic neterminat , nejustificat si nejudecat ? Imparatia Mesianica este raspunsul lui Dumnezeu la haosul creat de cel rau in aceasta lume. EL nu va lasa aceasta lume deteriorata de pacat la nesfarsit. Pamantul trebuie sa se refaca , ” firea ” ( cum o numeste apostolul Pavel ) asteapta revenirea Domnului in calitate de Rege peste tot pamantul.
      Ai dreptate , Laura ! Ucenicii lui Yeshua aveau revelatia acestei Imparatii Mesianice, mai departe , revelatia Unui Mesia Universal a venit dupa Inaltare si dupa Shavuot. Desigur , stai linistita , lingura o tine Hashem ! Glorie Lui ! Sa fii binecuvantata din Sion, si de dragul Sionului , draga Laura !

  7. Adrian Boluda spune:

    Interesanta stire ! Merita citita. Sarut mana , Dumnezeu sa va binecuvinteze Otniela.

  8. Paul spune:

    Shalom ! bun post. interesant blog. voi reveni cu placere.

  9. Avery spune:

    Greetings otnielabattzion ! Wonderful site, wonderful topic !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s