Cryterion – Un Mesaj , O Viata , Un Destin ( 3 )

Hedi Fried sau Durerea nevinovata a Memoriei – ( 1 )

Shalom, Haverim !       

Va invit sa faceti cunostinta cu o Doamna minunata,  in fata careia Istoria ar trebui sa faca o reverenta.  Ii multumesc scumpei mele surioare  pentru link-ul trimis.  Toda Rabba , Lydia !
Pentru ca astfel de lucruri sa fie cunoscute , intelese si condamnate.  Intreaga poveste AICI. ( Click , va rog ! ) .
Ramanand in aceeasi atmosfera a unei Memorii care incearca sa se reconcilieze cu sine si cu Dumnezeu , va invit sa audiati una dintre cele mai frumoase rugaciuni evreiesti,  AVIHNU MALKEINU ( Tatal nostru , Regele nostru ),   in interpretarea inegalabila a Barbrei Streisand (  ea insasi  o evreica ale carei rude au decedat  in lagarele naziste de exterminare ). Melodia ( preluata din liturgicul sinagogal ) a fost adaptata de Max Janowski, unul dintre putinii compozitori de muzica liturgic – evreiasca din lume.
 

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Istorie, Marturii, Muzica mesianica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Cryterion – Un Mesaj , O Viata , Un Destin ( 3 )

  1. Stevan Shepard zice:

    Shalom Otniella!!!! Thanks in the Name of Jeshua for this testimony. The lady is wonderful ( I was able to translate only the article ). I need to be thankful to God , only He puts a special love in my heart for Israel.
    Thanks also for the song .Is beautiful. God bless you , Daughter of Zion !!!!!

  2. Corrie Hubmayer zice:

    Our dear Otniella > Shalom !!!!!!!!
    Raymond told me about your work in messianic field. As I told you before I m a messianic from Holland. I pray for all messianics in the world and I know that Yeshua our Meshiach will come with His Kingdom after Tribulation s time. Keep stronger to Adonai Otniella. The time is getting shorter. We pray for you here.
    I read about this lady , may Adonai bless her , she is well -known as a writer about Holocaust time.
    The song is marvellous . Thanks !!!!

    • Shalom , Corrie ! I am very glad you came and visited me, and followed my posts. I thank you very much for all your prayers, there in Holland. So nice having brothers and sisters everywhere.
      Yes, Yeshua Ha Mashiach is going to come very soon. We need to be ready. Amen !
      Be blessed from Zion , you and Raymond , also. Baruch Hashem !

  3. Anca Gore zice:

    Shalom Otniela , Va spun si eu . Am ascultat reportajul si sunt consternata, aproape bolnava. Bunica mea ne povestea despre astfel orori ( bunica , mama tatei a fost evreica ) insa acum le-am inteles si mai bine cu ajutorul doamnei Hedi.
    Va multumesc , Otniela. Sunteti minunata , in primul rand pentru ca sunteti devotata lui Ieshua si cauzei sale. Se vede, se simte . Dumnezeu sa va pazeasca si sa- si intinda Aripile peste D-voastra.

  4. Sebastian R. zice:

    Dumnezeul lui Avram sa va binecuvinteze pentru ceea ce faceti pentru Numele Lui. Am vazut reportajul. Mi-a placut . Sunt un admirator al evreilor in ciuda faptului ca majoritatea ii uraste. Nu sunt evreu , nu am intre rude evrei dar ma pot lauda ca sunt un bun crestin. Asa ceva nu se face niciodata daca suntem crestini.
    Nu stiam ca Barbara Streisand este evreica. Am apreciat-o intotdeauna, foarte talentata , foarte buna actrita. Cand eram mai tanar imi paceau filmele ei in care juca alaturi de Ryan ONeil.
    Blogul dumneavoastra este foarte bogat in continut si frumos scris.

    • Sa fiti binecuvantat , Sebastian R. ! Welcome ! Ma bucur ca sunteti un admirator al evreilor, acest lucru vine de la Dumnezeu, in mod cert. Nu poti iubi pe cineva daca nu-l admiri mai intai. Deci daca ii admirati pe evrei cu siguranta ii veti si iubi , si daca ii veti iubi ii veti intelege mai mult, in Lumina Bibliei, desigur.
      Da , Barbra Streisand este evreica ,iar despre ea criticii de film au scris de multe ori ca, desi nu este prea frumoasa, este insa teribil de inteligenta , mai ales in rolurile complexe.
      Va multumesc pentru apreciere. Dumnezeul lui Israel sa fie cu Dvs.

  5. Kathy zice:

    Thanks Otniella ! I couldn t hear this lady ( but I heard about Hedi Fried and her books ) becouse I don t know Romanian. I was listening and wiewing the immages and the song of Barbra. She is adorable ! And the song is …almost divine!!!!! Too much suffering for this people , it s time for more joy .
    May God bless and protect His people Israel !

  6. Madi zice:

    Draga Otniela – Shalom
    Am vazut filmul si m-am cutremurat. Dumnezeu sa o binecuvinteze pe doamna Hedi cu multa sanatate si cu puterea de-a da iertare. Numai EL ii poate mangaia pe toti aceia care -au indurat asemenea pierderi. Ma rog Domnului sa nu mai ingaduie sa se intample asa ceva in istoria omenirii.
    Cantecul este extraordinar. Nici nu stiam ca Barbara Streisand este evreica. Dumnezeu sa aiba intotdeauna mila de Israel ! Fii ninecuvantata !

  7. Laura Lauden zice:

    Va multumesc Otniela . Adonai sa ne dea puterea necesara uitarii. Eu ca eu, dar cum ar putea sa uite tatal meu cand i-au murit doua surori, doi cumnati si o matusa in lagar ? Si cati altii ca el ….

    • Laura , Shalom ! Baruch Haba ! Uitarea este una dintre legile Armoniei lui Dumnezeu. Este necesara , si chiar as numi-o binecuvantare. Trebuie sa uitam , uneori este necesar , ca sa putem inainta in viata. Iertarea este strans legata de uitare. Cand alegem sa iertam – DA, este o ALEGERE – de fapt alegem sa si uitam.
      Stiu ca sunt dureri de nedesris care nu pot fi comentate. Ar fi inutil. Insa si in acest caz trebuie sa iertam. Daca nu o facem bagajul pe care il vom cara dupa noi, la un moment dat, ne va strivi. Dumnezeu sa ne dea vointa si infaptuirea sa ne eliberam sufletele. EL POATE TOTUL !
      Sa fiti binecuvantata din Sion ! Ma bucur mult de vizita Dvs.

  8. Madi zice:

    Shalom d-na Laura ! Ma rog pentru tatal dvs sa poata uita. Dumnezeu sa-l intareasca si sa-i ofere mangaierea lui. Fiti binecuvantata !

  9. Alice P. Warde zice:

    Very beautiful song of Barbra ! I know there are many jews families that lost their relatives in Holocaust time only becouse they are jews. May God help us undestanding that being with Jesus Christ, this means never allow anybody else doing such horrors.
    God of Israel bless you in the Name of His Son !

  10. cimm zice:

    Shalom.
    Nu au meritat asa ceva evreii din partea nimanui .Si culmea ca am vazut scris acolo la o poarta ,,,arbeit macht frei…munca te face liber.pai unde ii libertatea aia ,sau la ce libertate se refereau ei.?
    Cred ca daca mai exista o Estera pe vremea lui Hitler ,nu s-ar fi ajuns aici .
    Hitler a mostenit duhul lui Haman din imperiul medo -persan,descris in cartea lui Estera.
    Eu cred ca desi le-au facut nedreptate ,Domnul Le va face intr-o zi dreptate,o dreptate vesnica.

    • Shalom , cimm ! Mesajul tau ar motiva orice evreu , mai cu seama unul mesianic. Ma bucura aceasta intelegere duhovniceasca pe care de multe ne-ai demonstrat-o aici. Fie ca Dumnezeul lui Israel, Acelasi Dumnezeu care i-a izbavit pe evreii din vechime de la piere , pe care sunt sigura ca IL iubesti si IL cauti cu sinceritate, sa ti se reveleze tot mai mult, frate cimm.
      Sa fii binecuvantat din Sion !

  11. Daniel Alexandru Galeriu zice:

    Ce sa spun si eu ? E ingrozitor. Nicio faptura omeneasca nu merita asa ceva ceva vreodata. Sa speram ca nu se va mai intampla niciodata in istorie, altfel ar trebui sa stergem numele ” crestin ” din dictionar.

    • Domnule Profesor , desigur , nicio faptura omeneasca nu merita un asemenea ” tratament ” malefic. Fiti sigur, cei care au inventat asemenea atrocitati schizoide, nu erau crestini. DELOC ! Nu erau crestini tot asa dupa cum eu , daca as intra intr-un garaj , nu m-as puea numi masina.
      Dumnezeu este intotdeauna – chiar in cele mai teribile situatii – la carma Istoriei, castigandu – Si dreptul sa transforme raul in BINE. Glorie Lui ! Sa fiti binecuvantat de Dumnezeul lui Avraam !

  12. Cristina Sitaru Stoian zice:

    Am urmarit filmul doamnei Hedi. Doamne e cumplit , ce fiara animalica poate fi omul fara Dumnezeu !! N-am putut adormi seara trecuta , gandindu-ma la toate aceste orori. Ma tot intreb ce fel de ” crestini ” s-au putut numi acesti oameni si cum isi sarutau copiii linistiti seara, cand se ocupau cu asemenea degenerari umane…
    In sfarsit , Dumnezeu sa mangaie acest popor, si asa cum spunea cineva intr-un comentariu inainte , sa- i faca dreptate. Si cred ca nu va mai dura mult si Cel care imparte Dreptatea absoluta , ne-o va face tuturor. Otniela , Dumnezeu sa va mangaie pe toti !

  13. Corina Ottman zice:

    Shalom, Otniela. Am urmarit marturisirea surorii dvs si mi-am incarcat bateriile spirituale. Minunat !
    V-am contactat pentru ca va urmaresc de ceva vreme situl si ma gasesc in multe dintre argumente si invataturi. Eu sunt crestina evanghelista iar sotul este evreu. As vrea sa va rugati pentru mantuirea lui. Eu ma rog de 5 ani , de cand m-am intors la cruce. Dumnezeul stramosilor dvs sa va binecuvinteze, sa va toarne har nemasurat in slujirea pe care o practicati.

Lasă un răspuns

