Manasheh ( מְנַשֶּׁה,) s-a intors acasa

Dragi Prieteni,

Sa fiti binecuvantati in aceasta ultima zi a batranului an civil 2011 . Asa cum desigur deja stiti , mesianicii respecta numaratoarea biblic- ebraica a anilor,  si din acest punct de vedere data corecta este 5 Tevet 5772. Insa,  pentru ca traim cu totii o stare tranzitorie,  pana la reasezarea tuturor lucrurilor sub regenta lui Melech Mashiach , Yeshua , Fiul lui Adonai , in Imparatia Mesianica , ramanem si noi sub datini inevitabile , fara  a ne lipi viata si sufletul de ele.
Va propun o stire care cu siguranta va inviora inimile si Credinta multora dintre Dvs, pentru ca inca o data, veti intalni Un Dumnezeu  Loial Promisiunillor facute parintilor nostri profeti. ” Tot asa si Cuvantul Meu , care iese din Gura Mea , nu Se intoarce la Mine fara rod , ci va face voia Mea si implini Planurile Mele” , marturiseste despre Sine Dumnezeul nostru in  Cartea  Yeshaiahu 55 : 11 .  Asadar in concordanta cu toate Promisiunile biblice , referitoare la restaurarea Israelului fizic , iata ce s-a intamplat acum un an :

” Dupa 2700 de ani de exil, 1700 de persoane din tribul  Fiii lui Manasse , localizat in zona Tibet-Birmania, au aterizat astazi la Tel-Aviv. Inca alti 7000 de membri asteapta unda verde, pentru a reveni in Israel.
Considerat a fi unul dintre cele 12 triburi pierdute mentionate in Biblie, acest trib a scapat de sclavia asiriana refugiindu-se spre Est, In Afghanistan, si apoi in China.”

( Articol preluat de Otniela,  din Adevarul de seara, numarul din 27 aprilie 2010
Iata alte cateva informatii despre aceasta divina reintoarcere   aici, pe CBN – News .

Si pentru ca ne asteapta pe toti cateva zile odihnitoare , va las in compania muzicii mesianice , mai precis in compania familiei Segal , Barry si Battya.  UN AN NOU CU YESHUA IN TOATE,  SI PRIN TOATE ! Sa fiti adevaratii strajeri de pe Ziduri,  care Il asteapta neobositi pe Domnul  ! Enjoy deeply in The Lord ,  The Almighty of Israel !

Despre otnielabattzion - עותניאלה בת ציון

Evreica mesianica
Acest articol a fost publicat în Istorie, Muzica mesianica, Stiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Manasheh ( מְנַשֶּׁה,) s-a intors acasa

  1. Jimmy Blair zice:

    Shalom Otniella

    What a wonderful news ! May God bless Manasses …I want to wish you and all who are coming this site A HAPPY SPECIAL YEAR . I know for you as jews new year s in autumn but as it is said let it be NEW YEAR with God. God bless Israel !

    I don t know why it s so hard to post my message. I would tried twice until now. Maybe becouse the network is very busy this time. I ll try again . Let s see…..

  2. Kathy zice:

    Otniella dear , I wish you a very beautiful New Year , peace and joy being always with you. Bless you in the Name of Yeshua our Saviour !
    Good news thanks !!!!!

  3. James Valko zice:

    Shalom Otniella

    Have a Happy New Year , you and all the messianics in Romania ! For all of you I have a special Word from God for this year, the psalm 121. God bless and fills you with His joy.

  4. Joe Spanow zice:

    LONG LIVE MANASSES BEFORE GOD ! Amen !
    I wish you dear Otniella this New Year be for you the best year of your life. We ( I, my wife Linda and our children Paul, Alexya and George ) wish you great wisdom , peace and joy. We want for you to see all the people of Israel coming to Yeshua Messiah for being saved.
    God bless Israel forever His people !!!!!!

    • Amen, ve Amen ! Thanks Joe, Linda and children ! I have grasped what you gave me through The Holy Spirit. Yes, I receive, I want my people come to Yeshua as a one single man to be saved. Praised be The Lord Almighty forever for His faithful Promisses.
      God bless and protect all of you, every day of this New Year . God bless you !

  5. Matei Claudiu Arghire zice:

    Sarut mana
    Salom
    La Multi ani ! Amin, asa sa fie vesnici cu Domnul Isus Hristos. Sunt un crestin baptist din biserica nr 2 din Timisoara ( cea foarte mare ) si urmaresc de catva timp blogul dvs , pentru ca ma pasioneaza istoria poporului Israel atat cea contemporana dar si cea mai veche. Sunt doctorand al Facultatii de istorie de la Universitatea de Vest cu o teza despre cruciadele medievale. Este o teza pasionanta si am despre ce scrie , iar aici intra si discutia despre evreii din Evul mediu.
    Am si o intrbare , stiti cumva daca exista o comunitate de evrei mesianici in Timisoara ? As fi foarte interesat de traditii , obiceiuri si chiar de viziunea lor mesianica , in cadrul serviciilor de inchinare din Sabat. Am incercat sa merg si la sinagoga de-aici dar am inteles ca este in renovare si s-au mutat din locasul vechi. Trebuie sa mai intreb si sa mai caut.
    Imi place cum scrieti asa pasionant , cu daruire si cu talent in ale scrisului. V-am citit mai multe din postari si sunt placut impresionat de ceea ce faceti. Domnul Isus sa va poarte pe bratele Lui , sa va stearga din memoria colectiva orice amintire dureroasa ( holocaust , pogromuri etc ) si sa va dea izbavirea , pe care o asteptam cu totii , in Sion. Cu profund respect , Claudiu.

    • Claudiu , Shalom !
      Welcome! Multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca ati gasit site-ul acesta interesant , ma bucura preocuparea Dvs in legatura cu tot ceea ce este evreiesc. In general istoricii se impart in 2 mari categorii : ori ajung sa iubeasca Israelul, pe tot parcursul cercetarilor, ori ajung sa-l antipatizeze , multi dintre ei devenind antisemiti. Depinde insa si de INIMA omului, si de orientarea lui religioasa.
      Interesanta teza Dvs. Frumos subiect, chiar aveti ce scrie , nu mai putin despre evrei.
      Nu stiu ce sa va spun in legatura cu mesianicii din Timisoara. Dupa stiinta mea nu este inca o Comnunitate Mesianica in Timisoara ( adica o locatie ) , desi exista frati mesianici. Cred ca acestia merg in Shabat la Oradea unde exista o Comunitate mare. Cel mai bine ar fi sa luati legatura cu David Nagy, presedintele Comunitatilor Mesianice din Romania ( locuieste in Oradea ) , cu siguranta el poate sa va ofere toate detaliile dorite, mai ales ca Timisoara oricum s-ar afilia la Oradea.
      Va multumesc pentru urari , si eu , la randu – mi , va doresc mult succes in elaborarea tezei. Sa fiti binecuvantat din Sion , in Noul An !

      • Matei Claudiu Arghire zice:

        Sarut Mana

        Va multumesc de raspuns Otniela. Desi lucrez la teza mi-am facut timp sa-l caut pe fratele Nagy , asa cum m-ati sfatuit. Am vorbit la telefon cu el ( mi-a dat numarul un frate de-aici din biserica baptista ) , si m-a invitat la Oradea. Sa vad daca pot sa merg Sabatul viitor.
        Va tin la curent cu aceasta . Multe binecuvantari de la Tatal nostru bun.

  6. Susan K. Nothem zice:

    Bless you dear Otniella . What a wonderful news about the Manasseh tribe praise the Lord !!!! A good promisses year of God !
    Happy New Year !

  7. Ana - Maria Conley zice:

    Draga Otniela

    O stire extraordinara ! Desi locuiesc de cativa ani in Marea Britanie trebuie sa recunosc nu stau prea bine cu stirile despre Israel cu toate ca sunt casatorita cu un evreu ( cu rusine o spun ) . Sotul meu este mozaic , eu sunt crestina charismatica. Frecventez o biserica Church of England care crede si practica darurile Spiritului Sfant. Sunt originara din Sibiu , am crescut intr-o biserica penticostala in Romania. Am terminat limba engleza , si am predat cativa ani la o scoala generala foarte aproape de acest oras.
    Frecventez blogul tau de cateva luni insa nu am intrat la comentarii pentru ca nu prea intru de obicei pe situri. Stau mult singura , sotul este foarte ocupat la firma si de aceea mai navighez pe net cand nu fac gradina, shopping sau ma joc cu Nancy , birmaneza mea adorabila.
    Ma bucur ca si tu esti charismatica. Ti-am citit comentariile si mi-am dat seama de orientarea ta. De cand iti citesc blogul am dorinta sa vizitez si eu o biserica mesianica. Aici in Hull nu e …sa vad la fratii din congregatia vecina . M-ar ajuta mult si pentru sotul meu gasirea unei astfel de comunitati.
    Iti urez La multi ani , Dumnezeul lui Israel sa te binecuvinteze cu tot ce iti doresti in acest nou an , cu multa sanatate , implinire in El si plinatate de Spirit in tot ce faci spre slava Lui.

    Ana – Maria, cu mult drag.

    Scuza-ma pentru adresa … este a sotului meu, iti dai seama nu m-am obosit sa-mi fac una personala, daca sotul meu are trei.

    • Draga Ana – Maria ,
      iti multumesc pentru aprecierile tale calduroase. Ma bucur ca m-ai gasit si ca ” ma citesti .” Sper ca intre timp i-ai gasit pe mesianici …Eu raspund ceva mai tarziu pentru ca sunt putin mai aglomerata cu slujirea mea , in aceasta perioada. Insa nu te-am uitat , inca de cand mi-ai scris am inceput sa ma rog pentru tine sa-ti fie bine acolo, departe de familia ta din Romania. Fie ca Domnul sa-l intoarca si pe sotul tau evreu cu fata catre Fiul Lui Preaiubit , sa primeasca Mantuirea.
      In Anglia exista 3 Comunitati Mesianice mari : in Londra , in York si in Kenilworth. Vezi daca poti sa ajungi la una dintre acestea , cea din Kenilworth este condusa de rabi Schmuel , un extraordinar om a lui Dumnezeu.
      Iti doresc numai bine, sa fii ocrotita de Cel Atotputernic , sa indraznesti sa- I ceri lucruri mari si frumoase pentru Imparatie. GOD IS IN CONTROL , de aceea te si salut cu acest cantec : http://www.youtube.com/watch?v=6FiEB6mNpNU.
      Adonai sa te binecuvinteze , din Zion !

  8. Fiona Jeffrie zice:

    happy new year ! God of Israel give a lot blesses and cares to you Otniella , that new year . long live Israel ( with all his tribes reviveled ) before God !

  9. Wonderful news Otniella ! Bless be forever Manasses before God ! I like very much messianic music. Barry and Battya Segal are my favourites. I love their style of music. Thanks ….

  10. Grace zice:

    happy new year Otniella!!!!! Wanting for you this year to fulfill entire love of God around you.

  11. Madi zice:

    Draga Otniela

    Iti urez Un an nou binecuvantat, bucurie, pace si realizari pe plan personal si profesional.
    Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov sa te adaposteasca in bratele Sale biruitoare. Te salut cu psalmul 78: 1-4.

    • Draga Madi ,
      Multumesc din inima pentru toata prezenta ta binecuvantata pe acest site. Multumesc pentru salut ( este un Psaj minunat, L-am luat pentru mine ) , multumesc pentru urari, multumesc pentru rugaciuni, multumesc pentru incurajari…
      Dumnezeu sa te poarte si pe tine pe Brate, in Noul An. Sa-ti dea multe bucurii in familie , sa-ti binecuvinteze copiii, sa-ti binecuvinteze munca ta – destul de istovitoare – si Lucrarea pentru Imparatie.
      Multi Ani vesnici , cu Domnul !

  12. Marina - Oana zice:

    Foarte interesant articol ! Biblia se implineste sub ochii nostri Extraordinar ! Mare este DUMNEZEU!!! Shalom cu drag.

  13. Hello otnielabattzion! nice to meet your beautiful site, thanks for sharing my offering.shallom

  14. sinner_ saved zice:

    It s fantastic !!!!!!! Praise the Lord of Abraham , Isaac and Jacob. Be blessed dear sister Otniella ! Good work for eternal life with God !!!!!

  15. vivien zice:

    Ne bucuram de aceasta veste Otniela , ca Dumnezeu isi implineste fagaduintele sub ochii nostri.

  16. Magda zice:

    Uluitoare veste ! Trăim vremuri apocaliptice când Scriptura se împlineşte în faţa noastră. Este cu atât mai minunat ştiind că Domnul Isus Hristos va reveni curând.
    Otniela mă bucur că am descoperit blogul tău. Nu am reuşit să -l răsfoiesc pe tot, dar încetul cu încetul voi citi tot ce ai scris.Dumnezeu să binecuvânteze slujirea ta !

  17. Good post otnielabattzion ! Thanks for sharing it. God bless you !!!!!

  18. corina zice:

    extraordinar ! Cine mai spune ca Biblia nu este adevarata ?!!!!!!!

  19. Linette zice:

    Aceasta veste ma bucura draga Otniela.. Am si eu o matusa evreica , sotia unchiului meu si am ramas cu cele mai frumoase amintiri despre excursia in Israel.Este un loc mirific unde te poti intilni cu toata istoria Bibliei.

  20. Emanuel zice:

    Fantastica stire…. Multumim Otniela Bat Tzion ! Dumnezeu te binecuvinte.

  21. marilenahaiduc zice:

    nemaipomenita stire ! incredibil !! Ce mare este Dumnezeul lui Israel si cit de adevarata este Biblia !!

  22. Kimberly zice:

    Wonderful news Otniela Bat Zion, God bles you, God bless jewish messianic people in the world !!!!!!!

  23. Popescu Berta zice:

    Oooo, dar ce stire extraordinara ne-ati oferit !! In cazul acesta e clar ca Domnul Isus Mesia vine cit de repede… Despre semnele Venirii s-a vorbit la biserica mea chiar acum 2 zile. Domnul poate veni oricind… Shalom si bucurie indoita !! Si veghere … multi lasati, putini luati…..

  24. gerard zice:

    Wonferful news Otniella ! Thanks very much for sharing. God bless Israel, people of the living God !!!!!!!

  25. kellybunnel zice:

    Hi Otmiella Batt Zion, schallom, it s a fantastic blog lay out !!!!!! keep working for God Almighty of Israel, you are a very good daughter of Jakob. May God bless you !!!!!!!

  26. larry zice:

    Blessed news, wonderful assurance we do have in God s words !!!!!! May God bless every single jew around the world!!!!!!!

  27. nikky zice:

    It s amazing!!!!!! Praise the Lord of Israel!!!!!! Shallom!!!!!!!

Lasă un răspuns

